Ipsos I&O op Marketing Information Event (MIE ’25)

Ipsos I&O is weer vertegenwoordigd op het Marketing Information Event. Het vindt plaats op 18 en 19 maart in Amersfoort. Dit jaar staat het event in het teken van de revolutie binnen ons vakgebied, aangedreven door Generative AI en de impact daarvan op Data & Insights. Van data-gedreven besluitvorming tot innovatie in data-analyse en compliance standaarden: de toekomst begint nu!
Stand nr. 17
Bezoek ons op onze stand (nr. 17), waar we onze eigen nieuwste GenAI tools tonen.
Twee presentaties
Daarnaast geven we twee presentaties: het Ipsos I&O Global Trends onderzoek (Sjoerd van Heck en Tris Verhoelst) en ons onderzoek voor PostNL, de Diversiteitsindex (Robert Takken en Robert Broekman).
Ipsos I&O Global Trends
Op dinsdag 18 maart, ronde 4 (14.00-14.45): Het Ipsos I&O Global Trends onderzoek, over negen wereldwijde trends en wat dit voor organisaties betekent (Engelstalig)– Tris Verhoelst en Sjoerd van Heck (beide Ipsos I&O).
PostNL en de Diversiteitsindex
Op woensdag 19 maart, ronde 4 (14.00-14.45): PostNL ontwikkelde met Ipsos I&O de Diversiteitsindex. Leer van de bevlogen Robert Takken hoe PostNL met dit onderzoek impactmaakt, binnen en buiten de organisatie – Met Robert Takken (PostNL) en Robert Broekman (Ipsos I&O).
Programma
Hier vind je het volledige programma.

Paulien Schieven
Chief Client Officer

Myrthe Bouwhuijzen
Marketing en communicatie