Waardering en beleving

Hoe ervaart de burger, patiënt, reiziger of cliënt het proces dat hij of zij doorloopt bij uw organisatie?

De meningen van burgers worden gevormd door wat zij meemaken in het dagelijks leven. Die beleving onderzoeken wij voor onze opdrachtgevers. Daarbij zetten we de burger, cliënt, patiënt, reiziger of ondernemer centraal en bieden we inzicht in hoe deze de verschillende aspecten van het leven waardeert en beleeft.

Het échte gevoel boven tafel krijgen

Om échte ervaringen en beleving boven tafel te krijgen doen we veel face-to-face-onderzoek. Ook veel kwalitatief onderzoek. Door letterlijk de mensen op te zoeken op de locatie waar het om gaat, of dat nu de gemeentebalie, een festival, treinstation of het winkelcentrum is, krijgen we de beste antwoorden. We hebben een flexibele schil van 500 onderzoekers die ter plekke het échte gevoel van de geïnterviewden boven tafel krijgen. Overigens kan dit ook digitaal op afstand, met behulp van innovatieve apps en interviewtools. 

Klanttevredenheid optimaliseren

Klanttevredenheidsonderzoek is een belangrijk speerpunt voor Ipsos I&O Publiek. Hoe ervaart de burger, patiënt, reiziger of cliënt het proces dat hij of zij doorloopt bij uw organisatie? Welke knelpunten zijn er en hoe kunnen die weggenomen worden? Op elk punt in de customer journey kunnen wij inzoomen, zodat u beter kunt inspelen op de behoeftes binnen de verschillende fases van de klantreis.

We vertellen u graag nog veel meer over Ipsos I&O.


Neem contact op

afbeelding

Roy van der Hoeve

Onderzoeksadviseur

Opdrachtgevers

Willen weten...
Herkent u zich daarin? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.